שירות לקוחות

054-4767132

אחסון תכולת דירה

לעיתים נוצר מצב שבו אין לכם את האפשרות לעבור מיד מדירה אחת לאחרת, משום שתאריך הכניסה  לבית החדש נדחה במספר חודשים, או לחילופין עדיין לא הצלחתם למצוא דירה חדשה להשכרה וכל סיבה אחרת היא טובה כדי לחשוב על פיתרון יעיל ונוח לפרק הזמן המדובר. אף אחת לא רוצה באמת "להיתקע" עם כל תכולת הבית שלו לפרק זמן שלעיתים מתארך ולכן הפיתרון הטוב ביותר הוא פשוט למצוא מקום נוח לאחסון.

פנטהאוז שירותי אחסנה והובלה מובילה בתחום ההובלות מצד אחד ובתחום האחסון מן הצד השני. כאשר אתם מתכננים הובלה ויש לכם גם את האופציה לאחסן את התכולה במקום נוח ונגיש, מן הראוי לשלב בין שני הדברים. נכון שתמיד אפשר לפצל בין ההובלה ובין האחסון ולהעניק את התפקידים השונים לשתי חברות שונות, אולם גם מבחינה לוגיסטית וגם מבחינה כלכלית ההמלצה היא לתת לחברה אחת, מקצועית ומיומנת. חברת פנטהאוז שירותי אחסנה והובלה יכולה לשלב בין כל הצרכים ולהעניק את הפיתרון המושלם והוא השילוב הנדרש בין הובלה מנקודה אחת לאחרת וכמובן גם עצירת ביניים לפרק הזמן שדרוש כדי לאחסן במקום המסודר. ברגע שחברה אחת עושה את כל העבודה, בעצם יש כתובת אחת לכל השאלות, הבעיות, ההתלבטויות והקשר הוא רציף וללא כל תקלה.

העבודה עם חברת הובלה שהיא גם בעלת יכולת לספק שירותי אחסון היא בעלת יתרונות נוספים. אחד היתרונות הוא הזמינות שיש לחללי האחסון הקיימים. כאשר מתאמים את ההובלה ואת האחסון עם חברת פנטהאוז, אפשר לסגור את כל הפרטים מבעוד מועד ולהתאים את גודל החלל שבו תאוחסן התכולה לצרכי כל לקוח באשר הוא. מכיוון שמדובר באותה חברה, ההובלה אל המחסן ומחוצה לו יעילה יותר. כמובן שיש את נושא הביטוח שעליו תמיד יש להקפיד והשכרת שירותיה של חברת פנטהאוז מבטיחה תנאי אחסון מעולים ובלתי מתפשרים, עם כל הביטוח הדרוש בהתאם לתקנות מחמירות וכמובן בהתאם לאמנת השירות של החברה.

כל מה שצריך הוא לנהל תהליך מעבר מסודר ויעיל, גם אם מדובר על אחסון זמני.

קבלו עכשיו הצעת מחיר

מלא\י את השדות הבאים ונחזור עוד היום

סמנו עבור מה תרצו לקבל הצעה

קבלו עכשיו הצעת מחיר

מלא\י את השדות הבאים ונחזור עוד היום

דילוג לתוכן