שירות לקוחות

054-4767132

הובלות בירושלים

כיצד להיערך ולהתנהל נכון בהובלת דירה-פנטהאוז הובלות

  1. קבלת הערכת מחיר: פנה לחברות הובלות מובילות ובקש הערכת מחיר עבור ההובלה שלך. העבירו את המידע הדרוש כמו כתובתית מוצא ויעד, רשימת החפצים המתוכננים להובלה, ותקציב המשוער שלך.
  2. הסכם הובלה: חתום על הסכם הובלה עם החברה הנבחרת. הסכם זה צריך לכלול את פרטי ההובלה, כולל תאריך, שעה, מחיר סופי, תנאים ותקנות, וכל הפרטים הנוספים החשובים.
  3. סדר הובלה: התכונן ליום ההובלה על ידי אריזה וסידור החפצים שלך לפני הגעת צוות ההובלה. הפקד את החפצים הרגישים בצורה מיוחדת וסמן אותם באופן ברור. הערך על פניות לפני ההובלה ואיתור נזקים.
  4. תכנון מראש: תכננו את תהליך העמסה והסידור היטב לפני ההובלה. הקצינו זמן מספיק לעמסה והכינו מראש כלי עזר כגון עגלות, חבלים, מעמדים.

אריזה מתאימה: ארזו את החפצים בקופסאות או קרטונים יציבים וחזקים. תוכן כל קופסה עם התכולה הפנימית ואת החדר היעד להם.

כמות ומשקל: נקו את החפצים וקחו בחשבון את המשקל שלהם. תפקידו להפקיד את החפצים הכבדים בתחתית המסירה ולעמוד במשקל המותר על ידי יציבה וחיזוק הציוד.

אבטחת הציוד: בצורה אידיאלית, צרו מרחק בין החפצים על ידי שימוש במעמדים ומונעים עם רצועות כיורא. בנו מגדלים עם פרופילים או פסי עץ למניעת החלקה והזזה של הציוד במהלך ההובלה.

תיקונים ובדיקות: תקנו ותבדקו את הציוד לפני ההובלה. תקנו חלקים שביריים או רפואים כדי למנוע פגיעה בשאר הציוד.

  1. צוות מיומן: הבטיחו שצוות הובלה מיומן ומנוסה. עבודה תוך שימת דגש על עמידה בתקנות הבטיחות ושימור הציוד מפני נזקים.
  2. נהיגה בזהירות: נהגו בזהירות מרבית במהלך ההובלה כדי למנוע תזוזה ונפילת הציוד. שימו לב למכוניות , פסי מדרכה ומרחבים צרים.
  3. ביטוח: וודאו שיש לכם ביטוח המכסה את הציוד במהלך ההובלה. תבדקו את התנאים של ביטוח המוצרים וביטוח המקצועיות של חברת ההובלה.
  4. קבלת הערכת מחיר: פנה לחברות הובלות מובילות ובקש הערכת מחיר עבור ההובלה שלך. העבירו את המידע הדרוש כמו כתובתית מוצא ויעד, רשימת החפצים המתוכננים להובלה, ותקציב המשוער שלך.
  5. הסכם הובלה: חתום על הסכם הובלה עם החברה הנבחרת. הסכם זה צריך לכלול את פרטי ההובלה, כולל תאריך, שעה, מחיר סופי, תנאים ותקנות, וכל הפרטים הנוספים החשובים.
  6. סדר הובלה: התכונן ליום ההובלה על ידי אריזה וסידור החפצים שלך לפני הגעת צוות ההובלה. הפקד את החפצים הרגישים בצורה מיוחדת וסמן אותם באופן ברור. הערך על פניות לפני ההובלה ואיתור נזקים.

בסופו של דבר, התערבות מקצועית ותוכנית טובה עבור עמסת הציוד תסייע בהבטחת ההובלה בצורה בטוחה וללא נזקים.

פנטהאוז הובלות מובילה בתחום ההובלות מעל 25 שנים. החברה מספקת שירותי הובלה ואחסנה בשירות כלל ארצי.

תחומי ההתמחות שלנו כוללים: הובלת דירה, הובלות גדולות, הובלת סחורות, הובלות משרדים, אחסון תכולת דירה, הובלה בשילוב מנוף והובלות קטנות.
אנו מספקים ללקוח לפי הצורך שירותי אריזה פירוק והרכבה ע"י בעלי מקצוע מנוסים שעובדים בשירות פנטהאוז הובלות.

קבלו עכשיו הצעת מחיר

מלא\י את השדות הבאים ונחזור עוד היום

סמנו עבור מה תרצו לקבל הצעה

קבלו עכשיו הצעת מחיר

מלא\י את השדות הבאים ונחזור עוד היום

דילוג לתוכן